Badania dziś i jutro
Poszukujesz nowych, niestandardowych form badania teraźniejszości?
Zastanawiasz się, czy możliwe jest badanie przyszłości?
Prowadzimy badania ilościowe i jakościowe. Wykorzystujemy zarówno klasyczne metody badawcze, jak i niestandardowe narzędzia do zdobywania wiedzy i inspiracji. Do analizy “świata dziś” dodajemy moduł forecastingowy, aby prowadzone badania przynosiły wiedzę umożliwiającą podejmowanie strategicznych decyzji na przyszłość.

W podejmowanych procesach badawczych zawsze wykorzystujemy miks różnych metod:
- badania ilościowe, np. CAWI,
- badania etnograficzne (np. obserwacje nieuczestniczące, skanowanie środowiskowe),
- badania netnograficzne,
- field research (badania terenowe),
- creative games z konsumentami,
- moonshot thinking,
- panele delfickie,
- field recording – analiza krajobrazu dźwiękowego,
- eksperymenty społeczne,
- badania segmentacyjne.
Wszystkie badania realizowane są w najszerszej z możliwych perspektyw. Pracujemy nad nimi w interdyscyplinarnym zespole badaczym.
Pozyskane dane przedstawiamy w formie raportu, prezentacji inspiracyjnej online lub przepracowujemy je na konsekwencje dla organizacji podczas warsztatów strategicznych.
Referencje
Opisane badania realizowaliśmy m.in. dla:
- IKEA Polska (sypialnia przyszłości),
- SKANSKA (biurowce przyszłości),
- Innogy Polska (smart living),
- Nutricia sp. z o.,
- BNP Paribas Polska Cardif,
- Producent z branży health & beauty.
Zamów badania
Badania i analizy realizujemy w odpowiedzi na zapotrzebowanie Partnera. Wskaż nam obszar rynkowy i pytania, na które poszukujesz odpowiedzi. Skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o ofercie.
WYPEŁNIJ FORMULARZ