Future Thinking Strategy
Myślisz o nowej strategii dla organizacji, marki, produktu?
Obawiasz się kolejnego, niezrealizowanego planu i dokumentu leżącego w szufladzie?
Chcesz sprawdzić, czy aktualna strategia uwzględnia istotne dla Twojego rynku trendy?

Proces wsparcia pracy nad strategią prowadzimy w oparciu o model innovation thinking. Jest to metoda wykorzystująca i łącząca wiedzę, doświadczenie zespołu w danej organizacji (present thinking) z wiedzą o trendach i przyszłości badaczy infuture.institute (future thinking).

Podczas warsztatów wykorzystujemy wybrane metodyki pracy warsztatowej, takie jak design thinking, google sprint, innovation games oraz autorskie narzędzia opracowane przez zespół infuture, takie jak: Trend Radar, Impact & Effort Matrix, Future Wheel czy Remember the Future. Pracujemy na kartach czynników zmian, analizujemy i wartościujemy trendy, tworzymy scenariusze przyszłości, wskazujemy potencjalne obszary rozwoju oraz określamy mapy ryzyk.
Dbamy, aby efekty naszej pracy nad strategią były wymierne i zakończone planami wdrożeniowymi, w tym dokumentami takimi, jak team formation plan i road map.
Referencje
Opisane procesy strategiczne realizowaliśmy m.in. z:
- BNP Paribas Cardif,
- Investa Sp. z o. o.,
- Nesperta, właściciel marki Semilac,
- Miasto Lublin,
- mBank
Zapytaj o szczegóły procesu:
Każdy proces planujemy indywidualnie w odpowiedzi na bieżące potrzeby Partnera. Wskaż nam obszar rynkowy i pytania, na które poszukujesz odpowiedzi. Skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o ofercie.
WYPEŁNIJ FORMULARZ