NPD (new product development) – badania

Myślisz o rozszerzeniu oferty o nowe rynki lub kategorie produktowe? 
Poszukujesz oferty dla pokoleń Z albo Alpha?
Zastanawiasz się, które trendy będą istotne dla konsumenta?
Jak na nie odpowiedzieć?

Aby stworzyć ofertę “jutra”, musimy dobrze zrozumieć świat “dziś”. W infuture na co dzień badamy i analizujemy obecne problemy, postawy, potrzeby i oczekiwania konsumentów. Definiujemy i opisujemy trendy społeczne, technologiczne, środowiskowe, ekonomiczne, produktowe, komunikacyjne. Pracujemy z działami badań i rozwoju firm z branż FMCG, telekomunikacji, nowych technologii, usług, logistyki czy przemysłu ciężkiego.

W naszych procesach badawczych wykorzystujemy zarówno klasyczne metody badawcze: badania CAWI, badania etnograficzne (np. obserwacje uczestniczące i nieuczestniczące), badania netnograficzne, warsztaty kreatywne z konsumentami, wywiady pogłębione, wywiady eksperckie, jak i  te mniej standardowe jak field research (badania terenowe), field recording – analiza krajobrazu dźwiękowego, czy eksperymenty społeczne w przestrzeni publicznej. 

W badaniach często wykorzystujemy stworzoną wokół infuture społeczność ludzi aktywnych, ciekawych świata i świadomych zachodzących na nim zmian (Future Adopters).

Przewagą procesu badawczego skonstruowanego przez infuture.institute jest element future thinking, czyli uzupełnienie klasycznej analizy rynkowej o metody foresightowe, m.in. karty trendów, signals based forecasting, czy pracę ze scenariuszami przyszłości. Wszystkie badania analizowane są także w najszerszej z możliwych perspektyw – pracuje nad nimi interdyscyplinarny zespół badaczy. 

Referencje

Opisane analizy rynku realizowaliśmy m.in. dla:

ZOBACZ REFERENCJE

Zamów badania

Badania i analizy realizujemy w odpowiedzi na zapotrzebowanie Partnera. Wskaż nam obszar rynkowy i pytania, na które poszukujesz odpowiedzi. Skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o ofercie.

WYPEŁNIJ FORMULARZ
  • Moje dane osobowe podane w powyższym formularzu będą przetwarzane przez INFUTURE.INSTITUTE, prowadzony przez firmę INFUTURE.INSTITUTE Natalia Hatalska-Woźniak, nr NIP 9581316257, z siedzibą w Gdańsku, ul. Porozumienia Gdańskiego 1, administratora danych osobowych, w celu przetworzenia zapytania. Podanie danych jest niezbędne do przetworzenia zapytania.Podstawą przetwarzania danych jest moje żądanie.Dane osobowe będą przetwarzane na czas przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Hidden
bg

Zobacz także:

Badania dziś i jutro

Badania dziś i jutro

Badania ilościowe, jakościowe, segmentacja, panele delfickie, eksperymenty społeczne…
WIĘCEJ
Market trends analysis

Market trends analysis

Zamów analizę Twojej kategorii rynkowej. Czynniki zmian, trendy, konsekwencje.
więcej
Trend Signals

Trend Signals

Uzyskaj dostęp do aktualnej analizy trendów istotnych dla Twojego biznesu.
więcej
Trend Screening

Trend Screening

Zbuduj przewagę konkurencyjną, znajdź kierunki rozwoju.
więcej
Future thinking strategy

Future thinking strategy

Stwórz, zaktualizuj strategię faktycznie odpowiadającą na potrzeby „jutra”.
więcej
Trendhunting

Trendhunting

Zobacz przyszłość już dziś.
więcej
Future reports

Future reports

Zbadajmy przyszłość wspólnie.
WIĘCEJ
Webinary, prelekcje

Webinary, prelekcje

Inspiracja, wiedza, podczas konferencji, eventu.
więcej
Zamknij

Pobierz bezpłatnie:
Chcesz wiedziec wiecej?

Zamawiam z obowiązkiem zapłaty:
Chcesz wiedziec wiecej?

Cena netto: zł VAT: zł Cena brutto (do zapłaty): 0 zł
  • Dane do wystawienia FV proforma:

  • Pełna nazwa potrzebna do wystawienia FV proforma
  • Numeru NIP potrzebujemy do wystawienia FV proforma
  • Moje dane osobowe podane w powyższym formularzu będą przetwarzane przez INFUTURE.INSTITUTE, prowadzony przez firmę INFUTURE.INSTITUTE Natalia Hatalska-Woźniak, nr NIP 9581316257, z siedzibą w Gdańsku, ul. Doki 1 (80-958 Gdańsk), administratora danych osobowych, w celu przetworzenia zapytania. Podanie danych jest niezbędne do przetworzenia zapytania.Podstawą przetwarzania danych jest moje żądanie.Dane osobowe będą przetwarzane na czas przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Hidden
  • Zapytaj o ofertę

  • Moje dane osobowe podane w powyższym formularzu będą przetwarzane przez INFUTURE.INSTITUTE prowadzony przez firmę INFUTURE.INSTITUTE Natalia Hatalska-Woźniak, nr NIP 9581316257, z siedzibą w Gdańsku, ul. Doki 1 (80-958 Gdańsk), administratora danych osobowych, w celu przetworzenia zapytania. Podanie danych jest niezbędne do przetworzenia zapytania.Podstawą przetwarzania danych jest moje żądanie.Dane osobowe będą przetwarzane na czas przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Hidden

Dołącz do newslettera infuture.institute

Każdego dnia w instytucie dzielimy się wiedzą. Raz na jakiś czas zbieramy to, co dla nas najważniejsze i wysyłamy w newsletterze.

Znajdziecie w nim:

  • wyniki naszych badań,
  • informacje z obszaru trendowego,
  • autorskie teksty, raporty, komentarze ekspertów,
  • a także „rozmowy o przyszłości”.

"*" oznacza pola wymagane

*
Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do odwołania zgody. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zostałem poinformowany, że moje dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, zwykłego, polegającego na analizie wykonanej przez osobę odpowiedzialną za działania marketingowe, a konsekwencją takiego przetwarzania będzie dobór odpowiednich ofert handlowych. Mam prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec profilowania.*