Trend Signals Retail
Transformacja cyfrowa na rynku #retail przyspieszyła, pandemia zmieniła cykl dojrzewania niektórych trendów (część zahamowała, część przyspieszyła), na rynek wkroczyły dwie zupełnie różne generacje: Z. oraz Alfa, a potrzeby X i Y dynamicznie się zmieniają. Jak odnaleźć się w tak szybko zmieniającym się otoczeniu? Poznaj TrendSignals Retail – kwartalne raporty trendowe pobierając bezpłatny fragment.

Od lat monitorujemy rynek trendów w obszarze #retail. Widzimy zachodzące w nim zmiany i transformacje. Prowadząc bieżące badania z konsumentami znamy i potrafimy określić potrzeby oraz oczekiwania różnych pokoleń (X, Y, Z oraz Alfa).n Postanowiliśmy podzielić się z naszymi partnerami tą wiedzą w postaci kwartalnych raportów „TrendSignals Retail” (bezpłatny fragment raportu można pobrać klikając w link umieszczony obok).
Nasz zespół ekspertek i ekspertów 4 razy w roku w formie raportu pomaga firmom oraz instytucjom uporządkować wiedzę , dostarcza dziesiątki konkretnych przykładów wykorzystywania trendów społecznych, środowiskowych, komunikacyjnych w bieżącym działaniu biznesowym.
Najnowszy raport — TrendSignals Retail 1/2021 — składa się z dwóch części:
I. Kontekst
Wprowadzenie do raportów TrendSignals. Sekcja obejmuje główne czynniki zmian w kontekście retailu, m.in. jak wpływają na ten obszar poszczególne generacje czy technologie. W tej części dzielimy się z Państwem także częścią badań przeprowadzonych przez infuture.institute dotyczących przyszłości retailu.

2. Trendy
Trendy w sekcji trendowej (tą część będziemy dostarczać co kwartał) uporządkowaliśmy
i podzieliliśmy je na 5 kategorii: Physical Retail (zmiany w sklepach stacjonarnych), Digital Commerce (kategorię obejmującą obszar online), Usługi, Doświadczenia oraz Społeczeństwo i Środowisko.

W każdej kategorii po kilka zdefiniowanych przez nas trendów, krótki ich opis, key proof points (dane potwierdzające zmiany w danej kategorii), inspirujące przykłady oraz sekcję So What? (w której wyjaśniamy, co z tego wszystkiego wynika).


W pełnej wersji raportu TrendSignals Retail 2/2021 znajdziesz 19 trendów w ramach 5 kategorii, 16 key proof points (dane potwierdzające zmiany w danej kategorii) oraz 45 case studies:

Pobierz bezpłatny fragment na próbę
Bezpłatny fragment raportu można pobrać klikając w link POBIERZ umieszczony w „pływającym” okienku. W wersji bezpłatnej znajdziesz: 3 karty kontekstu (pokolenia, technologia, retail as a service), 5 pełnych opisów trendów: Hybrid Stores, Retail E-volution, Digital Twins, Customer Centrism, Sustainability oraz 15 inspirujących case studies.
Co kwartał w raporcie TrendSignals Retail:
- Kilkanaście najistotniejszych trendów w ramach 5 kategorii (physical retail, digital commerce, usługi, doświadczenia, społeczeństwo/środowisko
- Inspirujące case studies w ramach każdego trendu
- Key proof points – dane potwierdzające zmiany w danej kategorii
- Konsekwencje każdego opisanego trendu w sekcji „So what?”
Harmonogram wydawniczy 2021/2022:
TrendSignals RETAIL 1/2022 – marzec 20222
TrendSignals RETAIL 2/2022 – czerwiec 2022
TrendSignals RETAIL 3/2022 – wrzesień 2022
TrendSignals RETAIL 4/2022 – grudzień 2022
TrendSignals RETAIL 1/2023 – marzec 2023 itd.
Co zyskujesz?
- Aktualną i kompletną wiedzę trendową, którą możesz wykorzystać w swojej pracy,
- Czas (kilkadziesiąt godzin pracy miesięcznie), który spędziłbyś na poszukiwaniu i porządkowaniu trendów,
- Analiza trendowa wraz z komentarzem eksperckim interdyscyplinarnego zespołu infuture.institute (m.in. analityka trendów, antropologa, psychologa i socjologa),
Zamów dostęp do pełnej wersji raportu:
• raport dostępny w subskrypcji (4 raporty w roku, dostarczane co 3 miesiące),
• płatność po każdym otrzymanym raporcie,
• format: .pdf,
• licencja dla wszystkich pracowników danej firmy / spółki, czyli wszystkich zainteresowanych (!)