Trend Screening – warsztaty
Jakie konsekwencje niosą trendy dla Twojego biznesu? Na które trzeba odpowiedzieć już dziś? Jak przełożyć trendy na konkretne rozwiązania? Które pomysły są najbardziej uzasadnione biznesowo?

Współpracujemy z zarządami spółek, działami R&D, marketingu i strategii, by wesprzeć organizacje w procesie budowy lub zmian strategii marki, produktu, firmy. Każdy proces rozpoczynamy spotkaniem, podczas którego analizujemy bieżące potrzeby Partnera.
Proces warsztatowy Trend Screening składa się z kilku etapów:
- Prezentacja inspiracyjna i omówienie najistotniejszych trendów.
- Wybór trendów, na które dana organizacja powinna odpowiedzieć.
- Wskazanie konsekwencji wybranych trendów dla dalszych działań.
- Efektywne generowanie rozwiązań / pomysłów w ramach wybranych trendów.
- Usystematyzowana kwantyfikacja wygenerowanych pomysłów.
- Wybór rozwiązań o największym potencjale biznesowym.
Podczas procesu wykorzystujemy wybrane metodyki pracy warsztatowej, takie jak Design Sprint, Innovation Games oraz autorskie narzędzia opracowane przez zespół badawczy infuture, np. Mapa Trendów, Trend Radar czy Wskaźnik konkurencyjności.
Efektem każdego procesu jest lista najistotniejszych trendów dla organizacji oraz odpowiadających na nie koncepcji rozwoju i pomysłów biznesowych posegregowanych pod względem wdrażalności i potencjału biznesowego.
Opisany proces warsztatowy realizowaliśmy m. in. z:

Zapytaj o szczegóły warsztatów:
Każdy proces planujemy indywidualnie w odpowiedzi na bieżące potrzeby Partnera. Wskaż nam obszar rynkowy i pytania, na które poszukujesz odpowiedzi. Skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o ofercie.
WYPEŁNIJ FORMULARZ