Trend Signals – raporty trendowe

Jak uporządkować świat trendów i czynników zmian wpływających na biznes? Jakie trendy są najistotniejsze dla Twojego biznesu? Jak inne marki pracują z trendami? Jak je wykorzystują? Co jest ważne dla konsumentów? Czym aktualnie żyje świat?

infuture.institute od wielu lat diagnozuje i opisuje trendy mające wpływ na rynek w obszarze produktów, usług, komunikacji i zachowań konsumenckich. Badań, obserwacji i analiz dokonuje na co dzień interdyscyplinarny zespół badaczy.

Uzyskaj dostęp do aktualnej wiedzy trendowej w postaci raportów TrendSignals:

TrendSignals – comiesięczny update trendowy

Raz w miesiącu otrzymasz raport dotyczący 10 najważniejszych trendów. W każdym raporcie znajdziesz: 10 kart trendów z opisami, 30 inspirujących case studies, „so what” – czyli jak opisane trendy wpływają na biznes oraz dodatki branżowe „Trends in Action” oraz „Social Media suplement” dla rynków FMCG, retail, beauty, finance oraz telekom.

.

TrendSignals #RETAIL

Cztery razy w roku otrzymasz bieżącą analizę trendów istotnych dla rynku #retail. Przyglądamy się im w wyodrębnionych przez nas 5 kategoriach: Physical Retail (zmiany w sklepach stacjonarnych), Digital Commerce (e-commerce, m-commerce), Usługi, Doświadczenia oraz Społeczeństwo i Środowisko. Wszystko trendy poparte bieżącymi badaniami i obserwacjami.

.

TrendSignals #PHARMA

Cztery razy w roku otrzymasz bieżącą analizę trendów istotnych dla branży health & beauty (obszar OTC). W każdym raporcie znajdziesz zdefiniowane trendy (produktowe, technologiczne, komunikacyjne, społeczne i środowiskowe) oraz najciekawsze case studies. Bieżąca obserwacja najistotniejszych aktywności w kategorii pozwala na bieżąco śledzić zmiany i dojrzewanie poszczególnych trendów.

.

TrendSignals #TwójRynek

Na zamówienie naszych Partnerów realizujemy analizy trendowe wskazanych obszarów rynkowych. Analizujemy czynniki zmian według modelu STEEP (społeczne, technologiczne, środowiskowe, ekonomiczne, polityczno-regulacyjne), identyfikujemy i definiujemy trendy. 

Zamów dedykowany raport TrendSignals:

Analizy trendowe realizujemy w odpowiedzi na zapotrzebowanie Partnera. Wskaż nam obszar rynkowy i pytania, na które poszukujesz odpowiedzi. Skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o ofercie.

ZAMÓW
  • Moje dane osobowe podane w powyższym formularzu będą przetwarzane przez INFUTURE.INSTITUTE, prowadzony przez firmę INFUTURE.INSTITUTE Natalia Hatalska-Woźniak, nr NIP 9581316257, z siedzibą w Gdańsku, ul. Doki 1 (80-958 Gdańsk), administratora danych osobowych, w celu przetworzenia zapytania. Podanie danych jest niezbędne do przetworzenia zapytania.Podstawą przetwarzania danych jest moje żądanie.Dane osobowe będą przetwarzane na czas przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Hidden
bg

Zobacz także:

Trend Screening

Trend Screening

Zbuduj przewagę konkurencyjną, znajdź kierunki rozwoju.
więcej
Market trends analysis

Market trends analysis

Zamów analizę Twojej kategorii rynkowej. Czynniki zmian, trendy, konsekwencje.
więcej
NPD research

NPD research

Wykorzystaj wiedzę o trendach i przyszłości w pracy nad rozwojem oferty.
więcej
Badania dziś i jutro

Badania dziś i jutro

Badania ilościowe, jakościowe, segmentacja, panele delfickie, eksperymenty społeczne…
WIĘCEJ
Future thinking strategy

Future thinking strategy

Stwórz, zaktualizuj strategię faktycznie odpowiadającą na potrzeby „jutra”.
więcej
Trendhunting

Trendhunting

Zobacz przyszłość już dziś.
więcej
Future reports

Future reports

Zbadajmy przyszłość wspólnie.
WIĘCEJ
Webinary, prelekcje

Webinary, prelekcje

Inspiracja, wiedza, podczas konferencji, eventu.
więcej
Zamknij

Pobierz bezpłatnie:
Chcesz wiedziec wiecej?

Zamawiam z obowiązkiem zapłaty:
Chcesz wiedziec wiecej?

Cena netto: zł VAT: zł Cena brutto (do zapłaty): 0 zł
  • Dane do wystawienia FV proforma:

  • Pełna nazwa potrzebna do wystawienia FV proforma
  • Numeru NIP potrzebujemy do wystawienia FV proforma
  • Moje dane osobowe podane w powyższym formularzu będą przetwarzane przez INFUTURE.INSTITUTE, prowadzony przez firmę INFUTURE.INSTITUTE Natalia Hatalska-Woźniak, nr NIP 9581316257, z siedzibą w Gdańsku, ul. Doki 1 (80-958 Gdańsk), administratora danych osobowych, w celu przetworzenia zapytania. Podanie danych jest niezbędne do przetworzenia zapytania.Podstawą przetwarzania danych jest moje żądanie.Dane osobowe będą przetwarzane na czas przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Hidden
  • Zapytaj o ofertę

  • Moje dane osobowe podane w powyższym formularzu będą przetwarzane przez INFUTURE.INSTITUTE prowadzony przez firmę INFUTURE.INSTITUTE Natalia Hatalska-Woźniak, nr NIP 9581316257, z siedzibą w Gdańsku, ul. Doki 1 (80-958 Gdańsk), administratora danych osobowych, w celu przetworzenia zapytania. Podanie danych jest niezbędne do przetworzenia zapytania.Podstawą przetwarzania danych jest moje żądanie.Dane osobowe będą przetwarzane na czas przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Hidden

Dołącz do newslettera infuture.institute

Każdego dnia w instytucie dzielimy się wiedzą. Raz na jakiś czas zbieramy to, co dla nas najważniejsze i wysyłamy w newsletterze.

Znajdziecie w nim:

  • wyniki naszych badań,
  • informacje z obszaru trendowego,
  • autorskie teksty, raporty, komentarze ekspertów,
  • a także „rozmowy o przyszłości”.

"*" oznacza pola wymagane

*
Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do odwołania zgody. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zostałem poinformowany, że moje dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, zwykłego, polegającego na analizie wykonanej przez osobę odpowiedzialną za działania marketingowe, a konsekwencją takiego przetwarzania będzie dobór odpowiednich ofert handlowych. Mam prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec profilowania.*